Sign in to follow this  
Followers 0
Jägermeister

Firearms Directive Conference - Livestream TODAY at 14:00 CET

83 posts in this topic

7. JAN. 2017 — The conference will discuss how the Commission’s misguided proposal, which was presented in a most irregular manner, would lead to a serious impact on legal firearm owners and users, as well as on national authorities’ resources, while hardly having any effect against the use of illegal weapons by criminals and terrorists. Participants will be informed of the latest developments following the trilogue meetings between the Commission, the Council and Parliament.

Alternate streams:
https://www.youtube.com/channel/UCLbd1mGKBmf8I_RlUBxFC-A/live

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gerade mit KT Kontakt gehabt, das Piepen ist bekannt und lässt sich wohl nicht so einfach abstellen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na über den Blödsinn mit den Magazinbeschränkungen. Weil in D darfst Du zwar das Magazin mit mehr als 20 Schuss haben, aber nicht in deine KW stecken. So wie es in dem Papier steht, wäre aber der alleinige Besitz des Mags strafbar und zum Verlust Deiner Zuverlässsigkeit führen.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
vor 10 Minuten, Jägermeister sagte:

Doc Schiller und Fritze Gepperth habe ich im Publikum entdeckt.

Und Thommy.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Cobr4 sagte:

Na über den Blödsinn mit den Magazinbeschränkungen.

Ja, aber er sagte, dass wir in Deutschland keine Probleme haben. Das sehe ich anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wenn ich dem so zuhöre, ist die EU nicht auf dem Weg in eine Diktatur, sondern schon längst da

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das ist so. Deswegen bin ich ja für die Zerschlagung dieses Bürokratenmonsters.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der Reichsbürgerredner hätte nun nicht sein müssen. Solche Typen tummeln sich allerdings auf jedem Kongress, wie ich feststellen musste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Streamen scheint unmöglich zu sein :( wird aufgenommen und dann bei FU gepostet. Ich hoffe dann ohne beep beep fuer den 2. Teil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0