Jump to content
Sign in to follow this  
Jägermeister

Bellheim: Tierquäler muss 4500 Euro zahlen

Recommended Posts

Zitat

Ein südpfälzischer Mittfünfziger wurde Mitte Januar vom Amtsgericht Germersheim wegen Verstoßes gegen das Tierschutzgesetz zu einer Geldstrafe von 4500 Euro verurteilt. Da der Angeklagte seinen Einspruch gegen den Strafbefehl noch vor der Hauptverhandlung zurückzog, wurde dieser rechtskräftig. Das teilte nun auf Anfrage die Staatsanwaltschaft Landau mit.

https://www.rheinpfalz.de/lokal/landau/artikel/bellheim-tierquaeler-muss-4500-euro-zahlen/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...